mambotango

Voor het Belgische brand mambotango, dat basic kidswear en ondergoed ontwerpt, ontwikkelde ik de storytelling rond de oorsprong van het merk, de filosofie achter een duurzame, unisex garderobe voor kids en over de kleurrijke, multi-combineerbare items zelf.

mambotango01 mambotango03mambotango02

Joyce Vanhommerig

Joyce Vanhommerig

Een goed verhaal verkoopt zichzelf, mits het totaalplaatje op alle fronten klopt. Ik studeerde Journalistiek & Communicatie in Utrecht, werkte jarenlang als eindredacteur / art director in Nederland en startte in 2011 mijn eigen bedrijf in Antwerpen: VORM+INHOUD.


Ik ontwikkel creatieve concepten en communicatie-strategieën. Ook geef ik advies op het gebied van zakelijke storytelling. Vanuit een totaalaanpak bedenk ik samen met mijn klanten hun verhaal en zorg er met een team op maat voor dat het narratief inhoudelijk en visueel verteld wordt op de juiste manier, via het juiste kanaal, aan het juiste publiek.